Konferencje

Nasz hotel dyspouje 3 salami pozwalającymi zorganizować konfernecję.

Nie są to zwykłe sale spotykane w wielu innych hotelach, ale sale pełne drewna, w rustykalnym, ciepłym stylu. Wyposażone są jednocześnie w pełny zakres sprzętów potrzebnych do zorganizowania każdej konferencji (rzutnik, ekran, mikrofony i wiele innych). Naszym dodatkowym atutem jest bliskość autostrady A4 (Wrocław-Katowice), do której mamy ok 6km oraz indywidualna opieka jednego z managerów.

1. Sala konferencyjna

Sala usytuowana jest na ostatnim piętrze naszego budynku. Dzięki oddaleniu i wyciszeniu tej części pozwala na skupienie niezbędne w trakcie wykładów, prelekcji oraz wystaw. Połączenie windą osobową wszystkich poziomów pozwala na szybki i bezproblemowy dostęp. Do sali prowdzą również schody. Sala jest klimatyzowana.

W sali tej istnieje również możliwość serwowania ciepłych lub zimnych napojów, pełnych posiłków oraz przekąsek.

Sala konferencyjna jest w stanie pomieścić ok. 150 osób w układzie "teatr"(kinowym), ok. 55 miejsc w układzie "podkowa" oraz ok. 70 miejsc w układzie szkolnym.

2. Sala biesiadna

To sala dwupoziomowa z antresolą. Jest również klimatyzowana. Położona jest pod salą konferencyjną. W sali biesiadnej, jesteśmy w stanie zorganizować Państwu konferencje, event czy huczną imprezę z DJ-em lub zespołem.

W sali tej istnieje również możliwość serwowania ciepłych lub zimnych napojów, pełnych obiadów oraz przekąsek. 

Sala biesiadna jest w stanie pomieścić ok. 150 osób w układzie "teatr"(kinowym), ok. 50 miejsc w układzie "podkowa" oraz ok. 70 miejsc w układzie szkolnym.

3. Sala bilardowa

To stylowe połączenie drewna oraz metalu. Sala posiada antresolę, na której znajduje się bilard oraz piłkarzyki do gry. Sala jest klimatyzowana. W sali tej istnieje również możliwość serwowania ciepłych lub zimnych napojów, ciepłych dań a także drobnych przekąsek.

Sala bilardowa jest w stanie pomieścić ok. 60 osób w układzie "teatr"(kinowym), ok. 38 miejsc w układzie "podkowa" oraz ok. 34 miejsc w układzie szkolnym.


Perfekcyjna organizacja konferencji to jedno, my jednak możemy zapewnić Państwu równiez moc atrakcji, począwszy od organizacji zabawy tanecznej z DJ-em aż do wielu atrakcji takich jak paintball, quady, wartsztaty kulinarne z mistrzem kuchni, gry miejskie, imprezy nad wodą (nasz obiekt położony jest 50m od pobliskiej Mariny rzecznej, dostępne rejsy łódką naszego hotelu, statkiem rzecznym, kajaki czy skutery wodne), ogniska, grille, nauka jazdy konnej, wiele zabaw integracyjnych w murach naszego obiektu starego młyna (Escape room itp.) i wiele, wiele innych. 


Kontakt:
tel. 790 890 228
manager@zamkowymlyn.pl

tel. 575 077 437
ewelina@zamkowymlyn.pl

Zapraszamy.

Galeria: